SAJARATUL NURAIDA

Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia
Salam sister and brother. Thanks to Allah, for his blessing. We had open our online shopping blog on sep 2010. I renew our product every month. Enjoy yourself on our online shopping blog. We need your suggestion plus comments. Feel free to ask us anything about our stuff. Thanks for visiting us.

Saturday

SKRIp "DEWASA"

BUkan bijak atau kretif metif nie nak menulis
aku membuat sesuatu lahir dari hati dan mengelakan membazir masa
dirumah sambil meganggur membela haiwan
sambil tu aku membuat sesuatu benda yang tidak menyusahkan 
ayah & mama
ideal dari seorang bernama 'FADZLY ARIFF '
HAH......jeng jeng jeng...pewitttt SPECIAL BONAR KE DIA NI??
dia seorng yang sangat baik,bijak,ala-ala kacak konon..
tempat aku meluahkan hati aku yang kadang2x kurang normal ni..brainWASH..aikk bukan CAR WASH meh..

ok!!!!! aku cerita ok melalut sorang2x je dr td...
'FADZLY ARIFF '
ini abg aku yang paling sporting moting kot,dia hebat walaupun aku cume dipinjamkan sementara
tapi aku tetap bersyukur dikurnaikn seorng insan sepertinye
lagipun jarak antara aku dgn dia cuma setahun
aik mama n ayah aku ni
mmg bajet tahun....bagus ade perancangan mcmni...
ehhh mama sorry akk terlebih pulak..

ok aku ank ke 4 dr 5orng 
NAJAHAH ARIFF
sulung sicantik jelita sudah berkahwin...sekang sedang prgnet 3bulan....
SIAPAKAH AKU DIGELARKAN NANTI???
Hhuhuh

MOHD FARIDZUL ARIFF
 lelaki berbadan besar dia ni mernagkap bodygurd aku...dan sudah berkahwin jua
opsss hah ini dikatakn langkah bendul sbb pertama kawin mendahulukn along,BAYAR LE!!!ape tunggu lg...

MOHD FADZLY ARIFF
lelaki yang sangat memahami n kelakar,lawak dowh dia ni...
bajet kacak tp bile makan lebih selalu cakap aduh BOROI tak kak??
mmg dh gemok ok..xnafi dh,hihih
tapi aku sedih le nk ckp tapi aku strong sbb akukn anak ayah..mesti cool
ala-ala mat cool....
dia meninggal berumur 22tahun 2010
27/11/2010 11.55am dimelaka...
kerna exciden kereta dgn lori...bukan dia yg bawa tp rakan dia..
fullstop aku dh berenang n terawang2x dh ni...

FARAHHANA ARIFF
dia ni seorng yg sensetif..hihih kuat makan dn diA juga le mmbuatkn n menaikn semangat aku
makan..sbb malam2x pasti ade je dia buat..nugget..ayam MAS..pan fries goreng..
aduhhh intan bilo kau nk berhenti makn ni
INTAN???
dulu akk aku pngil dia intan bukan nama sebenar..bajet konon ala intan biduri
xpun...ganas berbdn tegap ala2x king kong...tapi boleh berunding
bab2x perkara budak muda buat..hihihi
my PA ok...terbaikkkkkk..muahhh 

SAJARATUL NURAIDA ARIFF
opsss siapakah gadis,dara,wanita,perempuan ini???
wallawehhh...tinterd le dlm fmly,punyai kening sempong sebelah,.yang penting kecik molek halus je
comel ok...dh mmg perasan nnti.. 
berbadn 43kg,tinggi ala kadar 151cm kot ler lame dh xukur ni..
selalu ukur baju badan sendiri je..seorng sngt storng cool orng ckp
kenapa kau ni mcm xde perasaan ke..??ehh perasan lak..ahkahka
xsenonoh gelak,tapi bile bukak mulut tak henti ckp amik kau..
budak baru belajar melangkah kedunia perniagaan...
ini lah titik permulaan SAJARATUL NURAIDA ARIFF..

cukup le,tgu ape akn dinota kakikn lepas ni...

No comments:

Post a Comment