SAJARATUL NURAIDA

Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia
Salam sister and brother. Thanks to Allah, for his blessing. We had open our online shopping blog on sep 2010. I renew our product every month. Enjoy yourself on our online shopping blog. We need your suggestion plus comments. Feel free to ask us anything about our stuff. Thanks for visiting us.

Saturday

Aku dgn si YM..yahOO masinger...(saja bg PERKATAAN XSENOnoh)

Beberapa sebab aku mengambil tindakan untuk invisible di YM ataupun tak sign in YM.
  • aku malas nak chat.
  • mengantuk. takut nnt layan orang cam gitu gitu je.
  • Takut yang teramat[manelah tahu tibetibe ade alien dr planet pluto dok tegur aku ke]
  • Tengah maen Friendster or Myspace
  • Tak suka chat ramairamai. cukuplah seorang due. BAGI FOCUS beb.
  • Line sangat lambat. dan susah mahu access YM
  • Ade kes yang tidak diingini berlaku.
  • Seram nak tengok offline msg.
  • Tengah sibuk menelaah.
  • Ada waktu tertentu. telinga ni tak boleh dengar bunyi BUZZ!!
  • Tak sangap nak chat [mungkin sama dengan yang atas sekali]
  • Malas nak cari gaduh.
  • Trauma dengan YM. -ade kes sebelum ini .....sobs
  • Orang-orang best, xde yang online. aduh siapalah yang best tuh. haha
  • Tibe-tibe rasa mual tengok YM.
  • Nak privacy.
  • Tengah layan VVVIP
  • Tengah chat dengan zizan raja lawak
  • Malas nak layan pertanyaan² yang agak2 boring tuh. dan lucah noh
  • Mak aku dekat sebelah.
  • Ayah aku kat sebelah
  • Ternampak beberapa makhluk yang tidak diingini sedang online.
  • Takde benda ponting nk discusion
  • Aku tengah nyanyi smbil makan
Beberapa sebab aku busy pulak
  • Aku boring. SUMPAH boring.
  • Tak maen Friendster or Myspace.
  • Nak mntak lagu kt sape2..bowing nih
  • Aku terpakse busy
  • Nak promote blog
  • Nak orang BUZZ aku sampai lebam
  • Nak orang tegur dan bersembang dengan aku. :P
  • Line bapak laju
  • Nak menunjuknunjuk. "wey gua pun bole online ar,ingat lu sorg je ke bley online???"
  • Nak hafaz namanama yang ada dalam list YM aku.
  • Nak tengok siapa yang masih ingat dekat aku.
  • Aku sorangsorang dalam bilik, tengahtengah malam pulak tu.
  • YM cacat, tibetibe je die buat aku available
  • Ade orang lain pakai YM aku.siapa pulak ni??
p/s:ape ko cakap? aku bajet,ade aku kisah ke? yeeee. AAH. terima kasih!!
llalallala

No comments:

Post a Comment