SAJARATUL NURAIDA

Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia
Salam sister and brother. Thanks to Allah, for his blessing. We had open our online shopping blog on sep 2010. I renew our product every month. Enjoy yourself on our online shopping blog. We need your suggestion plus comments. Feel free to ask us anything about our stuff. Thanks for visiting us.

Tuesday

bermula 1 langkah kecil...


 Setiap dari kita dibumi ini miliknya,keupayaan memimpin akan menjadi contoh pd yang lain.


 Adakalan apa yg kita lakukan terasa kecil dan tidak bermakna,akan tetapi riak-riak air yg kecil boleh bercantum lalu menjadi ombak yg besar tidak terhalang lagi.Bermula dgn 1 langkah yg kecil,jgn biarkan yg lain menhalang anda ikot jalan diri anda.


 mungkin ada yg akan ketawa,biarkan ramai yg akn mengikutnya nnti,jgn sesekali berputus asa mencuba,kejayaan adalah 1 usaha berterusan setelah mereka yg lain sudah berhenti dari mengejarnya.Rasa takut akan menjadikan manusia itu kerdil,berlarilah kearah rasa takut anda itu,Raikannya...diseberang rasa takut terbesar anda ternanti hidup anda yang hebat..bangkilah dari duduk,masuklah kegelanggang bermain dgn kehidupan.Ambil risiko,lompatlah dan jarang penyelamat pun akan muncul,sentiasalah berfikir positif.Apa anda fikirkan adalah siapa diri anda yg bakal siapa anda akan jadi...Impikan dan besarkan impian itu,rasainya,percaya padanya,capailah ia,apa jua yg anda impikan,gapailah ia,anda bakal menginspirasikan mereka yang lain.Tanpa mereka siapalah sy...peace

No comments:

Post a Comment