SAJARATUL NURAIDA

Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia
Salam sister and brother. Thanks to Allah, for his blessing. We had open our online shopping blog on sep 2010. I renew our product every month. Enjoy yourself on our online shopping blog. We need your suggestion plus comments. Feel free to ask us anything about our stuff. Thanks for visiting us.

Saturday

men dream after 2 things ..

10 ways to love: listen, speak, give, pray, answer, share, enjoy, trust, forgive, promise... Keep this in mind everyday...

bile hati dah luluh...hah im trying give the best 4 partner...berhujan,berpanas & berembun
wahhh gituuu punye eternal,pure & true..


lelaki idaman wahh bestnye kau yunk dapt boyfnd lemah lembut,merdu suara dia...(not nerd)
:- bestnya jadi kau ade juga bf nak temankan kehulur hilir shoping siap tolong pilihkan lagi tu...(cantik pun gf aku katanya)
:-wahhh ada lagi ke bf nak masakan aku bile demam sakit dan bagai..(manja katakan) dan pandai berkemas pulak tu..(stail gile)
:-awak cantik bile bertudung/hijab..(ayat bagi perangsang bukan perli)..
:-kerja sibuk mana pun selalu je SMS/CALL..xpun email,facebook ke..(HAI CINTA,I MISS U)hati auto jadi "MAKIN HARI MAKIN SAYANG"...ermmm....(berbunga-bunga tulip)
:- Awak saya nak puasa 6''xpe saya temankan ye",boleh sama-sama saya jadikan sebahgian dari bekalan suatu nanti..(ikhlas sungguh dari riak muka dan nada)ini yang aku alami sekarang!!
:-WOOwww,perkara yang menjadikan anda kezaman anakan bercinta,YA ALLAH btry fon kehabisan..(kehulur-kehilir tak senang duduk)...i need doctor plisss!!!!

saya hampir ade kesemuanya tapi CINTA YANG The best medicine adalah be ur self eternal,pure & true..
ok bye
ARWEN

No comments:

Post a Comment